בקשת נטישת חבילה

500 צפיות 10

במידה והתקבלה חבילה בחשבונך ואתם לא מעוניינים לשלחה לארץ או להחזירה לספק, ניתן לבקש מאיתנו לנטוש אותה בעבורכם.

כדי לבצע זאת:

  1. יש לפנות לשירות הלקוחות ולבקש לבצע נטישה לחבילה
  2. אנו נשלח אליכם במייל קישור לעמוד בו עליכם לספק את סיבת הנטישה ולאשר את ההליך
  3. לאחר מכן, החבילה תוסר מחשבונכם ותועבר לגריסה

חשוב! התהליך הוא בלתי הפיך. לאחר נטישת חבילה, לא ניתן יהיה להחזירה לחשבונכם!

האם המידע סייע לך?

השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם


נושא
נושא אחר
תוכן ההודעה
שם פרטי
שם משפחה
מייל
טלפון (רצוי סלולרי)
מספר חבילה/הזמנה (לא חובה)
הוספת קובץ * ניתן להעלות קבצים מסוג jpeg, jpg, png, pdf, doc, docx ובמשקל של עד 2MB

תודה רבה!
אחד מנציגינו יחזור אליך בהקדם האפשרי