הפעלת פוליסת ביטוח

527 צפיות 3

הפעלת פוליסת הביטוח כרוכה במספר צעדים פשוטים:

  1. יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בכתב עד יום עסקים ממועד קבלת החבילה.
  2. עם קבלת החבילה, יש לאתר נזקים במוצר ובקופסת המשלוח.
  3. יש לצלם את קופסת המשלוח ולאחר מכן את המוצר הפגום עצמו ממספר זוויות שונות ולצרף את התמונות לפנייתכם.
  4. יש להכין את הניירת הרלוונטית – תעודת המשלוח של דואר שליחים, חשבונית הרכישה והתמונות, ולצרפן לפניה בכתב שתשלח לכתובת הדוא"ל – cs@ushops.co.il.
  5. הפעלת הביטוח כרוכה בתשלום השתתפות עצמית בגובה מינימלי של עד $250.

שימו לב:

  • בשירות הכתובת האמריקאית אם לא בוצע תשלום עבור הביטוח לא ניתן לבצע תביעת ביטוח לחבילה שניזוקה בשילוח.
  • חשוב ליצור קשר עם שירות הלקוחות מיד עם קבלת החבילה הפגומה.
    לא נוכל לטפל במקרים של חבילה פגומה לאחר שעבר יום עסקים ממועד קבלת החבילה.

האם המידע סייע לך?

השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם


נושא
נושא אחר
תוכן ההודעה
שם פרטי
שם משפחה
מייל
טלפון (רצוי סלולרי)
מספר חבילה/הזמנה (לא חובה)
הוספת קובץ * ניתן להעלות קבצים מסוג jpeg, jpg, png, pdf, doc, docx ובמשקל של עד 2MB

תודה רבה!
אחד מנציגינו יחזור אליך בהקדם האפשרי