שירותים משלימים

האם ניתן לאחד חבילות?

כן, בהחלט!
שירות זה מאפשר ללקוחות לרכוש מוצרים ממגוון אתרים או לבצע קניות חוזרות באותו אתר, בפערי זמנים ולאחד את הקניות לחבילה אחת למשלוח לארץ.
ניתן לאחד חבילות לאחר הגעתן למרכז הלוגיסטי שלנו ולחסוך עלויות שילוח של כל חבילה בנפרד.

ניתן לאחד חבילות שהוזמנו באופן עצמאי בלבד. לא ניתן לאחד חבילות בשירותים "קונים עבורך באמזון", "קונים עבורך ב- 6PM" או ברכישה מחנות האתר.

  • חשוב לדעת! כאשר מאחדים חבילות יש לקחת בחשבון את היבטי המיסים בארץ. איחוד של מספר חבילות פטורות ממס, יכול להביא את סך החשבונית של החבילה המאוחדת למדרגה שכן מחויבת במס ובמקרה כזה תידרשו לתשלום מיסים. באחריותכם לבדוק את הנושא מראש, טרם בקשת האיחוד. ניתן גם ליצור איתנו קשר על מנת שנסייע בחישוב המיסים.
  • עלות השירות היא $6 לאיחוד שתי חבילות, $3 נוספים לכל חבילה נוספת באיחוד.
  • ניתן לאחד חבילות עד שלושים ימים מרגע הגעת החבילה הראשונה למרכז הלוגיסטי וקליטתה בחשבונכם. אם לא בוצע איחוד בתוך 30 ימים מרגע קליטת החבילה, חשבונך יחויב בדמי אחסון עבור החבילה החל מהיום השמיני

למדריך איחוד חבילות, לחצו כאן.

מהו שירות אריזה חסכונית והאם אני יכול להשתמש בשירות?

  • שירות אריזה חסכונית הוא שירות המאפשר להקטין את נפח החבילה ובכך להוזיל את עלויות המשלוח.
  • אריזה חסכונית מתאפשרת רק למוצרים שנשלחו ע"י הספק עם קופסת משלוח בנוסף לאריזה המקורית של המוצר.
  • באריזה חסכונית כל חומרי האריזה המקוריים נשארים (להגנה על המוצר).
  • בתהליך האריזה החסכונית אנו אורזים את המוצר עם אריזתו המקורית בקופסת משלוח אופטימלית למידותיו.
  • השירות זמין רק לחבילות ממשקל 1.51 ק"ג ומעלה (משקל פיזי או נפחי) ולחבילות שההפרש בין המשקל הפיזי והנפחי שלהן גדול מ- 1.5 ק"ג.
  • אריזה חסכונית לא מפחיתה את המשקל הפיזי של החבילה אלא משנה את המשקל הנפחי.
  • עלות שירות אריזה חסכונית – $5 לכל חבילה.
  • לאחר בקשת השירות, במידה ולא ניתן לבצע את האריזה החסכונית, נעדכן אותך במייל ולא ייגבו עלויות עבור השירות.

למדריך שימוש בשירות אריזה חסכונית, לחצו כאן.

האם ניתן לפצל חבילה?

  • אנו מציעים שירות של פיצול חבילות למצבים בהם קיבלתם חבילה למרכז הלוגיסטי שלנו שברצונכם לפצל לחבילות קטנות יותר.
  • עלות השירות $5 עבור כל חבילה הנוצרת מהפיצול, מינימום $10.
  • אם ישנם יותר משני מוצרים בחבילה המקורית הפיצול יעשה באופן אקראי.
  • לכל חבילה שנוצרת מהפיצול יש להתאים חשבונית בהתאם לתכולתה.

למדריך שימוש בשירות פיצול חבילה, לחצו כאן.

האם ניתן לצלם תכולת חבילה שקיבלתי?

  • אנו מציעים שירות צילום חבילה. השירות נועד על מנת לוודא את תכולת החבילה, צילום חשבונית או תווית.
  • לאחר שהחבילה נקלטה בחשבונכם תוכלו להיכנס לשירותים משלימים ולשלוח בקשה לצילום חבילה.
  • אם ברצונכם לצלם משהו ספציפי אנא עדכנו את מוקד השירות בטרם בקשת הצילום במערכת.
  • עלות השירות $5 עבור כל צילום.
  • בתום הצילום יישלח אליך עדכון במייל. את צילום החבילה תוכלו לראות בחשבון האישי בפרטי החבילה.

למדריך שימוש בשירות צילום חבילה, לחצו כאן.

האם אני יכול לנטוש חבילה שהתקבלה בחשבוני?

במידה ונקלטה לחשבונכם חבילה שאינכם מעוניינים בה ישנה אפשרות לנטוש אותה במרכז הלוגיסטי.

השירות ניתן ללא עלות.

למדריך ביצוע נטישת חבילה, לחצו כאן.

האם תוכלו לספק לי מידע מפורט יותר על חבילה שנקלטה בחשבוני?

אנו מציעים שירות של בדיקת תכולת חבילות למצבים בהם תהיו מעוניינים שנבצע בדיקה מעמיקה יותר לגבי תכולת החבילה, נעדכן אתכם בדגם המוצר, נשקול ונמדוד אותה מחדש וכדומה.

על מנת להשתמש בשירות זה, יש לפנות לשירות הלקוחות.

עלות השירות $5.

האם ניתן לארוז את החבילה שלי בצורה מיוחדת

בוודאי שכן! אנו מציעים שירות אריזה מיוחדת.

מומחי האריזה שלנו יארזו את החבילה שלכם בצורה מיטבית ואופטימלית, שימוש בחומרי אריזה נוספים והוספת מדבקת "שביר", בהתאם לצורך.

שימו לב, אופן האריזה ושימוש בחומרי אריזה נוספים נתונים לשיקול דעתו של האורז.

חשוב לדעת, ייתכן ושימוש בחומרי אריזה נוספים יגדיל את נפח החבילה ומשקלה. במקרה כזה, מחיר המשלוח יעודכן בהתאם.

עלות השירות – $5.

למדריך שימוש בשירות אריזה מיוחדת, לחצו כאן.

השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם


נושא
נושא אחר
תוכן ההודעה
שם פרטי
שם משפחה
מייל
טלפון (רצוי סלולרי)
מספר חבילה/הזמנה (לא חובה)
הוספת קובץ * ניתן להעלות קבצים מסוג jpeg, jpg, png, pdf, doc, docx ובמשקל של עד 2MB

תודה רבה!
אחד מנציגינו יחזור אליך בהקדם האפשרי