חיפוש

מאגר ידע - שאלות ותשובות

מי אנחנו?

אתר USHOPS הינו אתר המתמחה בייבוא אישי מחו"ל ומוביל מהפכה צרכנית בישראל.
הרעיון מאחורי הקמת האתר היה הנגשת חווית הקניה מחו"ל לצרכן הישראלי.
USHOPS מציע לגולשים ליהנות מהמחירים האטרקטיביים בשופינג בחו"ל , לרכוש ישירות מהרשתות המובילות בעולם כל מוצר(בהתאם לחוקיות הייבוא בישראל), ולקבלו ישירות עד הבית עם שליח.
בעת ההצטרפות לשירות תקבלו מאתנו כתובת אישית בחינם ומיד תוכלו לצאת לקניות בכל אתר .
במסגרת השירות כל נושאי המשלוח והמכס מטופלים באופן מלא עבור הלקוח
במידה ויש צורך באישורי ייבוא מקדימים ניתן לטעון את האישורים הרלוונטיים לחבילה בעמוד העלאת החשבונית 
במידה וחבילה מעוכבת בתחומי המכס לצורך הצגת מסמכים / אישורי ייבוא -את המסמכים ניתן יהיה להעביר אלינו בממשק ידידותי לאחר עדכון שישלח אליכם
בנוסף, אנו מציעים את שירותי "קונים עבורך באמזון" ו"קונים עבורך ב- 6PM" ושירות פרסונל שופר המאפשרים קבלת מחיר סופי, כולל מיסים ומשלוח עם שליח עד הבית, עוד בטרם הקניה באתר אמזון/6PM בארה"ב.

חשוב לבדוק את חוקיות הייבוא טרם השילוח לישראל
חבילה שתעוכב בתחומי המכס תחוייב בעלויות נוספות , עלויות אחסון במחסני ממן של המכס + שחרור פרטני עבור החבילה 
לכל שאלה בנושא חוקיות ייבוא ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו 

איפה החבילה שלי?

המרכז הלוגיסטי שלנו זמין לקבל את חבילותיכם בכל שעות הפעילות.

לאחר מסירת החבילה לצוות שלנו, הסטאטוס שלה באתר חברת השילוח ישתנה ל-Delivered ובתוך מספר שעות החבילה תופיע בעמוד החבילות שלי באתר.

שימו לב - כל חבילה שמתבצע ניסיון מסירה עבורה בחגים או בימי שבת וראשון לא תיקלט בחשבונך. חברות השילוח בארה"ב מבצעות ניסיון מסירה חוזר, בדר"כ ביום העסקים העוקב.

כיצד מעלים חשבונית לאתר?

חובה להעלות חשבונית רכישה לכל חבילה שאתם מעוניינים לשלוח לארץ.

למעבר למדריך העלאת חשבונית, לחצו כאן.

קיבלתי מייל מהחנות שהחבילה נמסרה אליכם אבל היא לא מופיעה בחשבון שלי

במרבית המקרים, החבילה שלך תופיע בחשבונך עוד באותו היום שבו קיבלת הודעה מהחנות שהיא נמסרה אלינו. לעיתים, החבילה תופיע בחשבונך ביום העוקב.

ישנם מקרים שבהם חברת השילוח מדווחת שהחבילה נסמרה אלינו אך בפועל היא עדיין בדרכה אלינו לרוב usps משתמשים במחסני ביניים.

לפני פנייה לשירות הלקוחות שלנו בנושא זה, אנו ממליצים לבצע מספר בדיקות:

  1. יש לבדוק האם החבילה נמסרה בכתובת שקיבלת מאיתנו ולא בכתובת אחרת. לעיתים, המסירה היא למרכז הפצה אזורי של הדואר במדינת המקור וחלק מחברות השילוח משתמשות בשירותיו לצורך הפצת החבילות ליעדן הסופי. במקרה כזה, אנא המתינו יום עסקים נוסף לקליטת החבילה אצלנו
  2. הכנסו לעמוד החבילות באתר ובראש העמוד, הקלידו את מספר המעקב של החבילה שקיבלתם מהחנות בשדה "איתור חבילה לפי מספר מעקב" ולחצו על כפתור "בדוק". במידה והחבילה כבר נקלטה אצלנו, אנו נעדכן אותך במספרה ובסטטוס שלה.
  3. בתקופת חגים או אירועים מיוחדים (כגון הבלאק פריידיי), עומס החבילות המגיעות אלינו גבוה מהרגיל. בימים אלה, קליטת החבילות מעט מתעכבת ומתבצעת בתוך 2 ימי עסקים.
  4. במקרה שבו החבילה לא מופיעה בחשבונך ולא נכללת באחד מהמצבים מעלה, מומלץ לפנות לשירות הלקוחות של החנות בה ביצעת את הרכישה לצורך סיוע באיתור החבילה.
  5. במקרה הצורך, אתם מוזמנים לפנות לשירות הלקוחות שלנו, עם מירב הפרטים שתוכלו לספק אודות החבילה (מספר המעקב אותו קיבלתם מהחנות, שם החנות, פירוט התכולה וכו') ואנו נשמח לנסות ולסייע באיתור החבילה
האם אוכל להיעזר בכם בהחזרת משלוח לספק בחו"ל?

למעבר למדריך החזרת חבילות לספק/חנות בחו"ל, לחצו כאן.

האם ניתן להגיע למרכז הלוגיסטי בניו ג'רזי ולאסוף חבילה?

המרכז הלוגיסטי אינו ערוך לקבלת קהל ולמסירת חבילות ולכן חבילה שתגיע ותיקלט במרכז הלוגיסטי תצטרך להישלח לארץ או בחזרה לספק/לכתובת אחרת בארצות הברית.

איך קונים מאתרים אמריקאים שלא שולחים לישראל?

נרשמים בחינם לאתר ומקבלים כתובת אישית בארה"ב אליה ניתן לשלוח את כל המוצרים.

חבר או משפחה בחו\"ל רוצה לשלוח לי חבילה , האם זה אפשרי?

בוודאי! הכתובות בחו"ל הינן הכתובות שלך לכל דבר ועניין!

אנחנו נביא לך את המוצר עד הבית עם שליח, או באמצעות מסירה בנקודות מסירה / איסוף מלוקר.

חשוב לזכור כי כל חבילה שאינה נשלחת מספק/מוכר/חנות מקוונת, מחויבת גם היא בחשבונית רכישה וזאת לחישוב מיסי הייבוא. ואנחנו ממליצים לכם לפנות לשירות הלקוחות להתייעץ ולשלוח דוג׳ לחשבונית 

במה נבדל שירות USHOPS משירותי המשלוח של אתרים כגון Amazon ו- Ebay?

שירות USHOPS מאפשר שילוח של מוצרים מאתרים שונים בחו"ל כאשר באתרים אלה רובם של המוצרים אינם נשלחים ישירות לארץ או לחילופין, עלות המשלוח לארץ גבוהה מאוד.

שירות USHOPS מספק כתובות בחו"ל ומאפשר לישראלים ליהנות מאותם תנאי רכישה המוצעים ללקוחות מקומיים באותה מדינה.

חשוב לשים לב כי בעת הזמנת משלוח מחנות בחו"ל לישראל, עלות המשלוח לארץ כלולה בחשבונית ולכן מחויבת במע"מ ובמכס. בשירות USHOPS נגבים מיסים רק עבור עלות המוצר ועבור המיסים והמשלוח הפנימי בחו"ל.

היתרונות הנוספים של השירות אותו אנו מספקים:

  • שירות לקוחות בשפה העברית
  • מעקב ברור ונוח אחרי החבילות
  • שחרור מהמכס עבור הלקוחות (החוסך זמן וטרחה)
  • משלוח המוצרים עם שליח עד הבית*

* בהתאם לפריסת שירות חברות ההפצה בישראל עמם אנו עובדים

למה לקנות בחו"ל ולשלוח דרכנו?
  • חוסכים את פערי היבוא וקונים ממגוון עצום של מוצרים בחו"ל
  • שירות לקוחות (בעברית ובאנגלית) המסייע בתהליך הרכישה באופן מקצועי ואיכותי
  • התשלום כולל את עלויות המיסים והמכס וכולל את המשלוח עד הבית (בהתאם לתנאי השימוש באתר)
  • פריסת תשלומים – עד 12 תשלומים מעל 300 ש"ח
  • אפשרות לאיחוד חבילות (רוכשים ממספר אתרים שונים ומאחדים הכל לחבילה אחת)
  • מגוון אפשרויות שילוח - שילוח אווירי בתוך כ- 10-14 ימי עסקים. מתאים לחבילות קטנות, בינוניות וקלות באופן יחסי שילוח חסכוני בתוך כ- 30-40 ימי עסקים - משלוח בעלות חסכונית ואטרקטיבית! במידה ואתם לא ממהרים לקבל את המוצר שרכשתם או לחלופין מדובר במוצר גדול ממדים, תוכלו לעשות שימוש בשילוח חסכוני. ניתן לחסוך לעיתים כ- 50% מעלות דמי המשלוח
  • בנוסף, USHOPS מציעה מגוון רב של שירותים שנועדו לסייע ללקוח בחוויית הקניה, כגון: אריזה מחדש לחסכון בעלויות המשלוח, פיצול חבילות, מחשבונים לחישוב עלויות המשלוח ועוד
מהן שעות הפעילות של המרכז הלוגיסטי של USHOPS?

המרכזים הלוגיסטי שלנו פועל בימים ב'-ו' בין השעות 09.00-17.00.

האם למוצרים שקניתי בשרות USHOPS יש אחריות?

כאשר מייבאים מוצרים בייבוא אישי מארה"ב (באופן עצמאי או במסגרת הדילים החמים אותם אנו מציעים) יש לבחון את נושא האחריות. חלק מהמוצרים אותם תרכשו בארה"ב כוללים אחריות יצרן, חשוב לבדוק טרם הרכישה מה כוללת אחריות זו באופן מסודר וברור. חשוב לשמור את האריזה המקורית וקבלת הרכישה על מנת שניתן יהיה לממש את האחריות. לאחריות בגין רכישות מהחנות ושירותי "קונים עבורך באמזון" ו"קונים עבורך ב- 6PM" יש לקרוא את תנאי השימוש או לפנות לשירות הלקוחות. במידה והספק מציע אחריות בינלאומית תוכלו להשתמש בה בארץ בנקל. אם האחריות המוצעת מוגבלת לארה"ב בלבד, תוכלו לשלוח את המוצר לספק על מנת לתקנו וזאת לאחר פניה לספק וקבלת אישור החזרה ו- Label למשלוח בתוך ארה"ב.

למידע נוסף, ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו שישמחו להסביר אודות תהליך החזרת החבילה לספק.

האם יש אתרים מומלצים לרכישה בחו"ל?

האתרים הבינלאומיים של המותגים הגדולים או אתרי הכלבו הגדולים הינם אתרים בטוחים לרכישה.

להלן רשימה של אתרים מומלצים. כמובן שתוכלו לרכוש בכל אתר אחר, לבחירתכם.

עם זאת, חשוב לנקוט באמצעי זהירות ברכישה אונליין, בהתאם להמלצות חברות האשראי השונות ו- PayPal.

חשוב לוודא שכשאתם נמצאים בעמוד שבו אתם נרשמים או מזינים פרטי אשראי, שמופיע ליד שם האתר בשורת הכתובת בדפדפן אייקון של מנעול, המסמן שמדובר באתר בו המידע שלכם מוצפן.

להשתמש בחכמת ההמונים - מומלץ לקרוא פידבקים של לקוחות אחרים בנוגע לפעילות האתר, אופן אספקת המוצרים והאם שירות הלקוחות שלו פעיל וקאופרטיבי.

אם אתם חוששים להשתמש בכרטיס האשראי שלכם, אתם יכולים לרכוש כרטיס נטען של בנק הדואר או לשלם עם PayPal.

קנייה נעימה ובטוחה!

האם יש להיכנס לאתר USHOPS על מנת לרכוש מוצרים?

אין צורך.

בכדי לייבא מוצר לארץ באמצעות שירות USHOPS תוכלו לבצע רכישה באחד מהאתרים המומלצים שלנו או באתרים אחרים ולספק את אחת הכתובות בחו"ל שניתנה לכם בעת ההרשמה.

ניתן גם לבצע רכישה בשירות קונים עבורך באמזון, קונים עבורך ב- 6PM או בחנות שלנו.

כיצד רוכשים מוצרים באתרים בחו"ל
המידע לא סייע לכם? מעוניינים לקבל מידע מפורט יותר?