אודות השירות

מי אנחנו?

אתר USHOPS הינו אתר המתמחה בייבוא אישי מארה"ב ומוביל מהפכה צרכנית בישראל. הרעיון מאחורי הקמת האתר היה הנגשת חווית הקניה מארה"ב לצרכן הישראלי. USHOPS מציע לגולשיו ליהנות מהמחירים האטרקטיביים בארה"ב, לרכוש ישירות מארה"ב כל מוצר, ולקבלו ישירות עד הבית עם שליח.

בעת ההצטרפות לשירות תקבלו מאיתנו כתובת אישית בארה"ב בחינם ומיד תוכלו לצאת לקניות בכל אתר אמריקאי. במסגרת השירות כל נושאי המשלוח והמכס מטופלים באופן מלא עבור הלקוח.

בנוסף, אנו מציעים את שירותי "קונים עבורך באמזון" ו"קונים עבורך ב- 6PM" המאפשרים קבלת מחיר סופי, כולל מיסים ומשלוח עם שליח עד הבית, עוד בטרם הקניה באתר אמזון/6PM בארה"ב.

למה לקנות בארה"ב ולשלוח דרכנו?

  • חוסכים את פערי היבוא וקונים ממגוון עצום של מוצרים בארה"ב
  • שירות לקוחות (בעברית ובאנגלית) המסייע בתהליך הרכישה באופן מקצועי ואיכותי
  • אין הפתעות מול המכס! התשלום כולל את עלויות המיסים והמכס, המשלוח לישראל והשליח עד הבית
  • פריסת תשלומים – עד 12 תשלומים מעל 300 ש"ח
  • אפשרות לאיחוד חבילות (רוכשים ממספר אתרים שונים ומאחדים הכל לחבילה אחת)
  • מגוון אפשרויות שילוח –
    שילוח מהיר בתוך כ- 4-7 ימי עסקים. מתאים לחבילות קטנות, בינוניות וקלות באופן יחסי
    שילוח חסכוני בתוך כ- 30-40 ימי עסקים – משלוח בעלות חסכונית ואטרקטיבית! במידה ואתם לא ממהרים לקבל את המוצר שרכשתם או לחלופין מדובר במוצר גדול ממדים, תוכלו לעשות שימוש בשילוח חסכוני. ניתן לחסוך לעיתים כ- 50% מעלות דמי המשלוח
  • בנוסף, USHOPS מציעה מגוון רב של שירותים שנועדו לסייע ללקוח בחוויית הקניה, כגון: אריזה מחדש לחסכון בעלויות המשלוח, פיצול חבילות, מחשבונים לחישוב עלויות המשלוח ועוד

מהן שעות הפעילות של המרכז הלוגיסטי של USHOPS?

המרכז הלוגיסטי שלנו פועל בימים ב'-ו' בין השעות 09.00-17.00.

איפה החבילה שלי?

המרכז הלוגיסטי שלנו זמין לקבל את חבילותיכם בכל שעות הפעילות.

לאחר מסירת החבילה לצוות שלנו, הסטאטוס שלה באתר חברת השילוח ישתנה ל-Delivered ובתוך מספר שעות החבילה תופיע בעמוד החבילות שלי באתר.

שימו לב – כל חבילה שמתבצע ניסיון מסירה עבורה בחגים או בימי שבת וראשון לא תיקלט בחשבונך.
חברות השילוח בארה"ב מבצעות ניסיון מסירה חוזר, בדר"כ ביום העסקים העוקב.

קיבלתי מייל מהחנות שהחבילה נמסרה אליכם אבל היא לא מופיעה בחשבון שלי

במרבית המקרים, החבילה שלך תופיע בחשבונך, עוד באותו היום שבו קיבלת הודעה מהחנות שהיא נמסרה אלינו. לעיתים, החבילה תופיע בחשבונך ביום העוקב.

ישנם מקרים שבהם חברת השילוח מדווחת שהחבילה נסמרה אלינו אך בפועל היא עדיין בדרכה אלינו.

לפני פנייה לשירות הלקוחות שלנו בנושא זה, אנו ממליצים לבצע מספר בדיקות:

  1. יש לבדוק האם החבילה נמסרה בכתובת האמריקאית (בכתובת Hillside, NJ) ולא בכתובת אחרת. לעיתים, המסירה היא ל- Elizabeth, NJ, מדובר במרכז הפצה אזורי של הדואר האמריקאי וחלק מחברות השילוח משתמשות בשירותיו לצורך הפצת החבילות ליעדן הסופי.
    במקרה כזה, אנא המתינו יום עסקים נוסף לקליטת החבילה אצלנו
  2. הכנסו לעמוד החבילות באתר ובראש העמוד, הקלידו את מספר המעקב של החבילה שקיבלתם מהחנות בשדה "איתור חבילה לפי מספר מעקב" ולחצו על כפתור "בדוק". במידה והחבילה כבר נקלטה אצלנו, אנו נעדכן אותך במספרה ובסטטוס שלה.
  3. בתקופת חגים או אירועים מיוחדים (כגון הבלאק פריידיי), עומס החבילות המגיעות אלינו גבוה מהרגיל. בימים אלה, קליטת החבילות מעט מתעכבת ומתבצעת בתוך 2 ימי עסקים.
  4. במקרה שבו החבילה לא מופיעה בחשבונך ולא נכללת באחד מהמצבים מעלה, מומלץ לפנות לשירות הלקוחות של החנות בה ביצעת את הרכישה לצורך סיוע באיתור החבילה.
  5. במקרה הצורך, אתם מוזמנים לפנות לשירות הלקוחות שלנו, עם מירב הפרטים שתוכלו לספק אודות החבילה (מספר המעקב אותו קיבלתם מהחנות, שם החנות, פירוט התכולה וכו') ואנו נשמח לנסות ולסייע באיתור החבילה

האם יש להיכנס לאתר USHOPS על מנת לרכוש מוצרים?

אין צורך.

בכדי לייבא מוצר לארץ באמצעות שירות USHOPS תוכלו לבצע רכישה באחד מהאתרים המומלצים שלנו או באתרים אמריקאים אחרים ולספק את הכתובת האמריקאית שניתנה לכם בעת ההרשמה.

ניתן גם לבצע רכישה בשירות קונים עבורך באמזון, קונים עבורך ב- 6PM או בחנות שלנו.

האם יש אתרים מומלצים לרכישה בארה"ב?

האתרים האמריקאים של המותגים הגדולים או אתרי הכלבו הגדולים הינם אתרים בטוחים לרכישה.

להלן רשימה של אתרים מומלצים. כמובן שתוכלו לרכוש בכל אתר אחר, לבחירתכם.

עם זאת, חשוב לנקוט באמצעי זהירות ברכישה אונליין, בהתאם להמלצות חברות האשראי השונות ו- PayPal.

חשוב לוודא שכשאתם נמצאים בעמוד שבו אתם נרשמים או מזינים פרטי אשראי, שמופיע ליד שם האתר בשורת הכתובת בדפדפן אייקון של מנעול, המסמן שמדובר באתר בו המידע שלכם מוצפן.

להשתמש בחכמת ההמונים – מומלץ לקרוא פידבקים של לקוחות אחרים בנוגע לפעילות האתר, אופן אספקת המוצרים והאם שירות הלקוחות שלו פעיל וקאופרטיבי.

אם אתם חוששים להשתמש בכרטיס האשראי שלכם, אתם יכולים לרכוש כרטיס נטען של בנק הדואר או לשלם עם PayPal.

קנייה נעימה ובטוחה!

האם למוצרים שקניתי בשרות USHOPS יש אחריות?

כאשר מייבאים מוצרים בייבוא אישי מארה"ב (באופן עצמאי או במסגרת הדילים החמים אותם אנו מציעים) יש לבחון את נושא האחריות.
חלק מהמוצרים אותם תרכשו בארה"ב כוללים אחריות יצרן, חשוב לבדוק טרם הרכישה מה כוללת אחריות זו באופן מסודר וברור. חשוב לשמור את האריזה המקורית וקבלת הרכישה על מנת שניתן יהיה לממש את האחריות.
לאחריות בגין רכישות מהחנות ושירותי "קונים עבורך באמזון" ו"קונים עבורך ב- 6PM" יש לקרוא את תנאי השימוש או לפנות לשירות הלקוחות.
במידה והספק מציע אחריות בינלאומית תוכלו להשתמש בה בארץ בנקל. אם האחריות המוצעת מוגבלת לארה"ב בלבד, תוכלו לשלוח את המוצר לספק על מנת לתקנו וזאת לאחר פניה לספק וקבלת אישור החזרה ו- Label למשלוח בתוך ארה"ב.

למידע נוסף, ניתן לפנות לפנות לשירות הלקוחות שלנו שישמחו להסביר אודות תהליך החזרת החבילה לספק.

איך קונים מאתרים אמריקאים שלא שולחים לישראל?

נרשמים בחינם לאתר ומקבלים כתובת אישית בארה"ב אליה ניתן לשלוח את כל המוצרים.

במה נבדל שירות USHOPS משירותי המשלוח של אתרים כגון Amazon ו- Ebay?

שירות USHOPS מאפשר שילוח של מוצרים מאתרים שונים בארה"ב כאשר באתרים אלה רובם של המוצרים אינם נשלחים ישירות לארץ או לחילופין, עלות המשלוח לארץ גבוהה מאוד.

שירות USHOPS מספק כתובת אמריקאית ומאפשר לישראלים ליהנות מאותם תנאי רכישה המוצעים לאמריקאים.

חשוב לשים לב כי בעת הזמנת משלוח מספק אמריקאי לישראל, עלות המשלוח לארץ כלולה בחשבונית ולכן מחויבת במע"מ ובמכס. בשירות USHOPS נגבים מיסים רק עבור עלות המוצר ועבור המיסים והמשלוח הפנימי בארה"ב.היתרונות הנוספים של

השירות אותו אנו מספקים:

  • שירות לקוחות בשפה העברית
  • מעקב ברור ונוח אחרי החבילות
  • שחרור מהמכס עבור הלקוחות (החוסך זמן וטרחה)
  • 3 ערוצי הפצה לפי בחירת הלקוח: שליח עד הבית, נקודת איסוף, איסוף מלוקר

האם יש הטבות ללקוחות נאמנים?

בהחלט! אנו מעניקים הטבה ייחודית ללקוחות הנאמנים שלנו, שמקנה הנחה אוטומטית על שילוח החבילה לארץ, עבור חבילות שהוזמנו באופן עצמאי ונשלחו לכתובת האמריקאית שלך.

ההנחה תינתן אוטומטית בהתאם לכמות החבילות שבוצע עבורן תשלום ב- 180 הימים האחרונים:

  • בין 3-5 משלוחים – הנחה של 5% על המשלוח.
  • בין 6-9 משלוחים – הנחה של 10% על המשלוח.
  • החל מ-10 משלוחים ומעלה – הנחה של 15% על המשלוח.

עלות המשלוח תהיה לכל הפחות $20 לאחר ההנחה. תקף אך ורק להזמנות בשירות הכתובת האמריקאית, במשלוח מהיר או במשלוח חסכוני במשקל 7 ק"ג ומעלה (לא כולל הזמנות מהחנות שלנו ושירות "קונים עבורך באמזון").

למידע נוסף לחצו כאן.

האם אוכל להיעזר בכם בהחזרת משלוח לספק בארה"ב?

למעבר למדריך החזרת חבילות לספק/חנות בארה"ב, לחצו כאן.

האם כל חברות המשלוחים בארה"ב יוכלו לספק את המוצרים לכתובת האישית?

כן! אנו מספקים כתובת ממשית עם מספר סוויטה ייחודית בארה"ב ולא תיבת דואר.

לדוגמה:

Name: Israel Israeli
Address: 473 Mundet Place
Ste 12345
City: Hillside
State: NJ / New Jersey
Zip Code: 07205
Phone No.: 9732533800

חבר או משפחה בארה"ב רוצה לשלוח לי חבילה , האם זה אפשרי?

בוודאי! הכתובת בארה"ב היא הכתובת שלך לכל דבר ועניין!

אנחנו נביא לך את המוצר עד הבית עם שליח של דואר ישראל, או באמצעות מסירה בנקודות מסירה / איסוף מלוקר.

חשוב לזכור כי כל חבילה שאינה נשלחת מספק/מוכר/חנות מקוונת, מחויבת גם היא בחשבונית רכישה וזאת לחישוב מיסי הייבוא.

כיצד מעלים חשבונית לאתר?

חובה להעלות חשבונית רכישה לכל חבילה שאתם מעוניינים לשלוח לארץ.

למעבר למדריך העלאת חשבונית, לחצו כאן.

האם ניתן להגיע למרכז הלוגיסטי בניו ג'רזי ולאסוף חבילה?

המרכז הלוגיסטי אינו ערוך לקבלת קהל ולמסירת חבילות ולכן חבילה שתגיע ותיקלט במרכז הלוגיסטי תצטרך להישלח לארץ או בחזרה לספק/לכתובת אחרת בארצות הברית.

השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם


נושא
נושא אחר
תוכן ההודעה
שם פרטי
שם משפחה
מייל
טלפון (רצוי סלולרי)
מספר חבילה/הזמנה (לא חובה)
הוספת קובץ * ניתן להעלות קבצים מסוג jpeg, jpg, png, pdf, doc, docx ובמשקל של עד 2MB

תודה רבה!
אחד מנציגינו יחזור אליך בהקדם האפשרי